//Cerita Si Keding :)

THE LADY BOSS
Here is me !

Status : Kemalasan nak on telefon -.-

Home About Linkies Stuff


Hello Friends . Thanks for visit my blog. My name is Ain Khaleeda , I'm 18 years old . Flying to my dream ! - Just Be Yourself Babeyh ! -


ChatBox
Footprints here :)





Social Sites
Press !





Credits


History

  • Yuhuu ! :D
  • Dream :)
  • Lambat :D
  • senyum :)
  • Sakit !
  • Kenape !
  • DIA :)
  • Miss Them :(
  • End Of War !
  • kami je ..

  • Dah Malas .

                     Teguran dia bukan lagi membuatkan aku suka tapi dah bosan kot . Mane tak nye time
    dia perlu kan kita , kita tak layan pun marah . Tapi , bila kita dah layan dia tak reti nak hargai balik . Time kita perlu dia , dia sikit pun tak heran kan . Hari ini rase sakit ahh weihh :'( . Dia boleh tanya soalan yang tak sepatutnya dia tanya kot .Terpaksa bersabar je , saya boleh lagi nak senyum kambing kat awak , Ehh ! -,-'

                                           Hari ini jee kot rasa bengang sikit bila dia tanya macam tuu .

            Berharap sangat dia berubah * doa dlm hati * , nak tengok dia yang dulu . Yuhuu ! -,-' Buat
     setakat ini memang saya tak akan balas arr ape2 yang dia tanya kat saya , lantak lah nakk cakap angkuhh , hidung tinggi ke ? Do I care ?! Pergi main jauhh2 .

     Terasa hati dengan dia .






    Terima Kasih Sudi Membaca Entry Saya :D