//Cerita Si Keding :)

THE LADY BOSS
Here is me !

Status : Kemalasan nak on telefon -.-

Home About Linkies Stuff


Hello Friends . Thanks for visit my blog. My name is Ain Khaleeda , I'm 18 years old . Flying to my dream ! - Just Be Yourself Babeyh ! -


ChatBox
Footprints here :)





Social Sites
Press !





Credits


History

  • Petua :)
  • Chantek Dress Special Anniversary Giveaway !
  • 13 Hari lagi ! !
  • No Title .
  • Dah Malas .
  • Yuhuu ! :D
  • Dream :)
  • Lambat :D
  • senyum :)
  • Sakit !

  • Letih -.-
              Cukup-cukup mencabar keimanan , kesabaran dalam menidurkan budak kecik dalam buai     . Dah nak tidur , dia bangun balik . Rase nak cubit2 je , geram rase . Maybe kecik2 dulu pun aku macam tuu jugak kot  . Hakikat seorang budak kecik . Macam2 kerenah ada . Entah2 dulu aku lagi teruk ragamnya   . Dah la yang sorang lagi mulut dia tak berhenti bercakap . asyik gaduh dengan aku je . hoho ! Aku memang suka kacau budak  

    Inilah bebudak yang aku jaga . Nakal sgt .

                                                                                                           



    Terima Kasih Sudi Membaca Entry Saya :D