//Cerita Si Keding :)

THE LADY BOSS
Here is me !

Status : Kemalasan nak on telefon -.-

Home About Linkies Stuff


Hello Friends . Thanks for visit my blog. My name is Ain Khaleeda , I'm 18 years old . Flying to my dream ! - Just Be Yourself Babeyh ! -


ChatBox
Footprints here :)





Social Sites
Press !





Credits


History

  • Letih -.-
  • Petua :)
  • Chantek Dress Special Anniversary Giveaway !
  • 13 Hari lagi ! !
  • No Title .
  • Dah Malas .
  • Yuhuu ! :D
  • Dream :)
  • Lambat :D
  • senyum :)

  • Tekanan !

     Assalamualaikum
    Haih , pikir mase depan ni amat susah . Rasa nak masuk tadika balik , relax sikit kan . Btw , diri sendiri pun confused sekarang nak sambung belajar . Ain dapat tawaran Uitm Alor Gajah , Melaka . Course yg ditawarkan Masscom . Memang tak sangka weih dapat :face42: Mane tak nye , interview Masscom dah macam hape ayat hah , ikut sedap je keluar . Speaking merapu gilerr !:face13:
      Dia pilih macam mane lah tuu . HAHA ! Alhamdulilah je lah kan dah dapat . So , aku ambik keptusan tak pergi . Kalau tak sekarang aku dah jadi warga Uitm Alor Gajah dahh :face21: Ada 3 4 sebab aku tak pergi . Maybe rezeki aku bukan kat situu . hoho

    Sekarang aku duduk form 6 dekat SMK Ismail Petra . Aliran sains , tapi aku ta amik fizik , kimia , biology bagai tuu . Bunyi pun seram . Aku just amik Pengajian Perniagaan , ICT , P . Awam dan Sains Sukan . Tak sanggup aihh nak ngadap kimia bagai . :face23: Ramai lah jugak kawan aku kat sane .  Buat geng kat sane :face5: Kawan aku ada yang dapat matrik tak pegi , yang dapat u tak pergi pun ada . Amat susah pikir benda gini . Keputusan muktamad amat sukar . 

    In Sha Allah bulan 10 nanti aku nak ambik Pra Diploma . 4 bulan je pun , nanti baru amik Diploma . Sementara takde buat ape pergi form six . Uhh ! Harap2 keputusan yang aku buat ni betul :face44:
    Belajar kat mane2 pun same je sebenarnya . Susah pun susah belake . Ilmu kan . hoho . Rezeki lain2 . Sekarang ni nak belajar tak boleh nak ikut2 kawan dah . Kene bawa haluan sendiri pulakk :17: 
    Bajet je ayat eden uhh :face25: 


    Semoga berjaya dekat kawan2 yang seumur dengan saya :face40:


    Terima Kasih Sudi Membaca Entry Saya :D