//Cerita Si Keding :)

THE LADY BOSS
Here is me !

Status : Kemalasan nak on telefon -.-

Home About Linkies Stuff


Hello Friends . Thanks for visit my blog. My name is Ain Khaleeda , I'm 18 years old . Flying to my dream ! - Just Be Yourself Babeyh ! -


ChatBox
Footprints here :)





Social Sites
Press !





Credits


History

  • Tekanan !
  • Letih -.-
  • Petua :)
  • Chantek Dress Special Anniversary Giveaway !
  • 13 Hari lagi ! !
  • No Title .
  • Dah Malas .
  • Yuhuu ! :D
  • Dream :)
  • Lambat :D

  • AR AI AN DI YU !
      Dah mengade pehal aku mengade tulis tajuk entri macam tuu pulakk ni . Punah Ain , punah ! Okeyy , berbalik pada tajuk tuu balik . Aku rindu Datin Fatin dan Cik Amelia :face41: Bila nak kumpul balik weih , aku dah rindu berbuak-buak . Volcano meletus bagai dah ni , RINDU punya pasal lah kan
    :face14: Gedik tetibe aku nak merindui girlfriends aku yang super dari segi segalanya . Wohaaa ! :face2:


     Aku rindu gelak tawa Amelia yang memang awesome gila bile dia betul-betul tengah senget , stress , serabut dan sewaktu dengannya lah . Memang dia gelak kekadang buat aku rase kelakorr weih dengar :15:Rasa nak join dia sekali .Tetibe teringat kisah tragis naik motor dengan dia . Kesah lawak . Tak perlu cerita kot , malu ! Weih Ain , macam lah ada orang nak dengar cerita kau tuu kan :face6: Kau pehal ! * tetibe *

    Datin Fatin pulakk pi umrah . Pengetua sila silat serta karatee serta tomoi si Datin Fatin yang chomell tuu sebab dia ponteng ! :face26: Aku rase lah dia tak hantar kot surat cuti tuu . Hahaha . Sesedap perisa vanila kau je tuduh si Fatin tuu kan :face30: Kau sendiri tak pi . Aku takpe nak tunggu bulan 10 . Penangan tolak tawaran uitm dgn form six ni lah naseb kau Ain :face22: Mohon  balik lah secepat yg mungkin , nak pergi serbu rumah awakk ! Penyibuk macam aku memang suka terjah masuk rumah Fatin . Kalau ada Amy mesti petang2 lepakk rumah fatin , kekadang buat sesi photoshoot free lagi suci :face34: Tu belum Fatin bawak keluar makanan . Hah ! habising lah makanan tuu kene baham . Kekadang bajet ayu , diet bagai tak nak makan . Lepas tuu , ambikk kau . Rindu nak makan Pavlova Fatin walaupun manis nye agak boleh menyebabkan aku kene kencing manis , tapi aku lahap je
    :face44:Aku anti benda manis , siapa sama dengan aku dia chomell :7:

    Fatin dengan siapa lagi hah kalau bukan budak pelik ni -,-

    Buah hati tersayang tercinta segala ter lah . Muahhh sorang satu ! Gedik gila aku -.-

    Amy dengan aku lagi . Pehal lah muka aku macam tuu .
    Habis lah kau Ain takde orang masuk meminang -,-'


     Balik lah cepat . Waaa ! Raya nanti nak buli Cik Amy :face5: Btw , bulan Ramadhan dah nak dekat ni . Yang mana tak ganti lagi tuu , cepat ganti okeyy . Bajet kau Ain nasihat orang , kau sendiri dah habis ke . Haishh , budak baik mesti lah :face12: * buat muka suci * Alaa , nasihat kan benda baik :face28: Tingkatkan pahala anda di bulan puasa nanti , kontroversi kurangkan kalau boleh tahap -999999  :face10: jangan nakal2 bukak peti adik2 yang kecil lagi comel loteyy . Kuikui . Nanti kene lempang , tak pasal2 je kan :face42: Okeyy , dah makin lari tajuk dah aku ni . Sebelum lari pecut ke luar negara baik aku chaww dulu . bye , SALAM

     


    Terima Kasih Sudi Membaca Entry Saya :D