//Cerita Si Keding :)

THE LADY BOSS
Here is me !

Status : Kemalasan nak on telefon -.-

Home About Linkies Stuff


Hello Friends . Thanks for visit my blog. My name is Ain Khaleeda , I'm 18 years old . Flying to my dream ! - Just Be Yourself Babeyh ! -


ChatBox
Footprints here :)





Social Sites
Press !





Credits


History

  • AR AI AN DI YU !
  • Tekanan !
  • Letih -.-
  • Petua :)
  • Chantek Dress Special Anniversary Giveaway !
  • 13 Hari lagi ! !
  • No Title .
  • Dah Malas .
  • Yuhuu ! :D
  • Dream :)

  • J.S.W
    Malam malam ni bosan takde buat apa terasa nak menaip pulakk . Lame dah tak menaip .Blog pun dah naik rumah anai-anai segala bagai J.S.W tajuk aku ? abenda tuu weih . Sebenarnya nama orang tuu , pelakon Korea yang aku minat sampai ternganga tengok gaya dia Agak melampau kau Ain kan . Huuu . Nama dia Joo Sang Wook . Dia agak tua lah jugak kot . Ehhh , tak tua pun muda lagi umur 35 . Muda oke muda ! :face44:Ayoo , hari tuu tengok RunningMan guest dia Joo Sang Wook oiii . Happy makkk aihh . Dulu dia jadi guest dalam RM mase episod 76 dengan 77 tak silap . Rinduu je dengar dia gelak macam hape tuu . HAHA ! * gila * Sememangnya dia banyak cakap , serius dia lawak sangat dalam RunningMan ep 169 Dia agak2 blank , agak2 terlebih yakin , agak2 teruja . Huuu . Dalam Happy Together masa dia jadi guest , dia agak annoying sikit . HAHA ! Minat dia sejak tengok cerita Giant tuu ahh , lame lah jugakk :face28: Ibu kate dia tak hensem , ibu kate hensem Lee Byung . Ibu minat Lee Byung , tak same langsung dengan anak . haha . Tapi aku kate dia machoo habis habisan ! :face4: Tak de keje betul kau Ain update pasal ni . Memang aku tak de keje sekarang ni ! :face10:


    Haihh ! Cair lebur leburr aku 

    Aku minat dia sebab gaya dia . Ohhh ! sangat berkarisma berkarismi berkarismu lah :face42: 
    Dah lah hensem , kemas , charming , adorable . Wahh ! And , I love the way he laugh and chatter :face28: Dia ketawa dari perut , suka bebel . Huuu ~ Ekeleh , dia ni pun nak minat ke ? Ehh2 , lain orang lain pandangan okee :face5: 
    Tengok dia berlakon dalam The Scent , Giant , Ten , A Thorn Bird , Good Doctor tuu sangat sesuai dan menjiwai lah . Daebakk oiii :face17: Dia selalu jadi ala2 orang2 berkerjaya . Memang sesuai sangat hah dia pakai tuksedo gaya2 orang sombong degil gituu :face43: Tapi dalam filem dengan real memang tak sama :face23: He is so funny and talkative . Good Doctor dah habis , tak dapat eden na nengok Dr Kim DoHan :face29: Dalam Qualifications of Men dulu aku minat dia ahhh . huuu ~ Tengok dia , tangan dia ketak-ketak , rambut dia , abs diaa . Huuuuuuuu ~ Seksi ! Dosa dosa dosa :131:

    Huuuu ~

     RM ep 169 :face17:

    Dr Kim DoHan , Good Doctor :face4:  

    Kyeopta :face12: 

    :face24:

     Ayookkk :face4: 

    Killer smile :face14: 


    Aishhh !

     Last ....
    Sekali lagi last :face39: 

    Sememangnya aku takde keje lah update benda macam ni :face28: Siapa minat Joo Sang Wook , angguk kepala ! Huuu ~ Jarang kot orang minat dia sebab dia tak macam Song Joong Ki ke , GD , LKS , Seungri , Nickhun and bla bla bla lah kan . Sesedap je bagi pendapat kau Ain :face7: Tapi dia pelakon yang hebadd ! :face18: Part romantik memang romantik , garang memang garang . Aishh !
    Dia kemas sebab tu nampak hensem * bagi aku * Hitam ke putih ke pendek ke tinggi ke kalau kemas komfem hensem weihh ! haha :face25: Baju murah2 pun kemas nampak mahal weih :face44: Selekeh tolak tepi . Huuuu ~ Sekali lagi aku memandai je bagi pendapat . Just pendapat aku je kan :face40: Kurang suka orang rambut panjang macam kene taufan , bukan kurang dah memang tak suka . Haha

    - gambar aku rompak dekat soompi .




    Terima Kasih Sudi Membaca Entry Saya :D